(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Organy Powiatu
  • Rada Powiatu
  • Komisje Rady Powiatu
  • IV kadencja 2010-2014
  • Komisja Budżetu, Finansów i Gospodarki
  • Skład osobowy i zadania
  • Skład osobowy i zadania Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarki

    W skład Komisji Budżetu, Finansów i Gospodarki wchodzą:

    1. Dariusz Marian Andruczyk – Przewodniczący Komisji

    2. Grzegorz Makarewicz – Wiceprzewodniczący Komisji

    3. Maria Wanda Dzienisiewicz

    4. Krzysztof Locman

    5. Danuta Maciejewska

    6. Stanisław Lucjan Ramotowski

    7. Wacław Sapieha



    Do zadań komisji należą w szczególności następujące zadania:

    a) opiniowanie zbiorczego budżetu powiatu,

    b) rozpatrywanie zbiorczego sprawozdania z wykonania budżetu powiatu,

    c) opiniowanie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu powiatu,

    d) opiniowanie dochodów i wydatków wybranych działów budżetowych,

    e) współdziałanie z pozostałymi komisjami i koordynacja prac nad projektem budżetu i planu zadań gospodarczych,

    f) wyrażanie opinii w innych sprawach określonych ustawą o finansach publicznych,

    g) transportu zbiorowego i dróg publicznych,

    h) rolnictwa, leśnictwa i rybactwa śródlądowego,

    i) ochrony środowiska, przyrody i gospodarki wodnej,

    j) geodezji, kartografii i katastru,

    k) gospodarki nieruchomościami,

    l) utrzymanie powiatowych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych,

    m) przeciwdziałanie bezrobociu oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy,

    n) zagospodarowanie przestrzenne i nadzór budowlany,

    o) planowanie przedsięwzięć promocyjnych,

    p) współpraca z organizacjami pozarządowymi


    Protokoły z posiedzeń Komisji znajdują się, do wglądu, w biurze Rady Powiatu, pok. 28 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30


    Data wprowadzenia: 2011-06-30 1322
    Data upublicznienia: 2011-06-30
    Art. czytany: 3692 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2014-12-15
    1. Typ zdarzenia: wyjęcie wiadomości z archiwum - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Karina Bielawska

    2011-06-30
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karina Bielawska
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Styczeń
    A Luty
    A Marzec
    A Kwiecień
    A Maj
    A Czerwiec
    A Lipiec
    A Sierpień
    A Wrzesień
    A Październik
    A Listopad
    A Grudzień
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Protokół Nr 13/2015 z 19 maja 2015r.
    System BIP Inet