Harmonogram zdawania kluczy do szafek oraz podręczników do biblioteki
Prosimy, aby uczniowie zabrali z szafek pozostawione przed pandemią rzeczy - ubrania, buty itp., zdali kluczyki do szafek oraz zwrócili pożyczone z biblioteki podręczniki i książki. Uczniowie klas VIII dodatkowo wypełniają kartę obiegową, którą następnie przekazują wychowawcy klasy. Karty będą dostępne na stoliku przy wejściu do budynku szkoły. Wychowawca składa wszystkie wypełnione karty obiegowe w sekretariacie. Uczniowie klas IV i VII zwrotu podręczników dokonają na III piętrze szkoły, pozostali w bibliotece na I piętrze.. Każdy uczeń zobowiązany jest przygotować sobie listę oddawanych podręczników, która będzie zawierać imię i nazwisko ucznia oraz numer inwentarzowy podręcznika. Taką listę przekaże nauczycielowi bibliotekarzowi wraz z zwracanymi podręcznikami.
Wymienione czynności odbywać się będą wg ustalonego harmonogramu dostępnego poniżej z zachowaniem reżimu sanitarnego. Zatem każdy uczeń udający się do szkoły we wskazanym dniu i o określonej w harmonogramie godzinie musi posiadać ze sobą maseczkę lub przyłbicę, rękawiczki oraz potwierdzoną podpisami rodziców zgodę na pomiar temperatury ciała. Druk do pobrania dostępny jest na stronie internetowej szkoły pod linkiem do artykułu „Konsultacje dla uczniów”. Uczniowie będą wchodzić do szkoły głównym wejściem. Po pomiarze temperatury oraz dezynfekcji rąk, udadzą się do szatni klatką schodową od cmentarza. Następnie po uporządkowaniu szafek i zdaniu kluczyka, tą samą klatką schodową przejdą do biblioteki lub na III piętro szkoły. Po zdaniu podręczników uczeń opuszcza budynek szkoły klatką schodową od strony ul. Tokarskich. W wyznaczonym dniu opiekę nad uczniami sprawuje wychowawca.
Prosimy, aby uczniowie zostali zapoznani przez wychowawców z procedurą bezpieczeństwa i zasadami funkcjonowania biblioteki w czasie pandemii. Procedura jest dostępna na stronie internetowej naszej szkoły. Znajomość procedur znacznie ułatwi uczniom sprawne wykonywanie zaplanowanych w danym czasie czynności. Prosimy, wtedy nie planować lekcji wideo. Prosimy również, aby wychowawcy poinformowali uczniów, że w związku z obowiązującym reżimem sanitarnym, wstęp dla nich do sekretariatu jest ograniczony.
Uczniowie klas I-III zwrócą pożyczone z biblioteki podręczniki i książki w innym terminie ( po wakacjach).
klasa
|
data
|
godzina
|
wychowawca
|
4a
|
22. 06.2020
|
A 01- A10 godz. 12.45 – 13.15
A11- A20 godz.13.15 – 13.45
A21-A22 godz. 13.45 – 14.00
|
p. B. Krawczyk
|
4b
|
18.06.2020
|
B01- B10 godz. 10.45- 11.15
B11-B19 godz. 11.15 – 11.45
|
p. M. Stój
|
5a
|
23.06.2020
|
A01 - A10 godz. 8.30 - 9.00
A11-A20 godz. 9.00-9.30
A21- A28 godz. 9.30 – 10.00
|
p. A. Twaróg-Paluch
|
5b
|
23.06.2020
|
B01- B10 godz. 10.00 – 10.30
B11-B20 godz. 10.30 – 11.00
B21-B26 godz. 11.00 – 11.30
|
p. M. Paradysz
|
5c
|
23.06.2020
|
C01-C10 godz. 12.00 – 12.30
C11-C20 godz. 12.30 – 13.00
C21-C27 godz. 13.00- 13.30
|
p. E. Munia
|
6a
|
18.06.2020
|
A 01- A10 godz.12.00 – 12.30
A11- A20 godz. 12.30 – 13.00
A21 – A28 godz. 13.00 – 13.30
|
p. B. Łańczak
|
6b
|
19.06.2020
|
B01- B10 godz. 11.15 – 11.45
B11-B20 godz. 11.45- 12.15
B21-B27 godz. 12.15- 12.45
|
p. D. Słabniak
|
6c
|
19.06.2020
|
C01-C10 godz. 12.45- 13.15
C11-C20 godz. 13.15 – 13.45
C21-C23 godz. 13.45 – 14.00
|
p. M. Bołoz
|
6d
|
22. 06.2020
|
D01 - D10 godz. 8.30 - 9.00
D11-D20 godz. 9.00-9.30
D21- D26 godz. 9.30 – 9.45
|
p. A. Zdebska
|
7a
|
22. 06.2020
|
A 01- A10 godz. 10.00 - 10.30
A11-A20 godz. 10.30 – 11.00
A21- A 24 godz. 11.00 - 11.15
|
p. K. Prejznar
|
7b
|
22. 06.2020
|
B01- B10 godz. 11.15 – 11.45
B11-B20 godz. 11.45- 12.15
B21-B31 godz. 12.15- 12.45
|
p. I. Dobosz
|
8a
|
19.06. 2020
|
A01-A10 godz. 8.00 – 8.30
A11- A20 godz. 8.30 – 9.00
A21- A28 godz. 9.00 – 9.30
|
p. C. Buczyńska
|
8b
|
19.06.2020
|
B01- B10 godz. 9.30-10.00
B11-B14, B16- B 21 godz. 10.00 – 10.30
B22- B28 godz. 10.30 – 11.00
|
p. E. Pitrus
|
|