Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Świdniku

 

Szkoła Podstawowa nr 7

im. Żołnierzy Armii Krajowej w Świdniku

 

Czcionka

Powiększ czcionkę Pomniejsz czcionkę Pomniejsz czcionkę

Kontrast

Wersja kontrastowa

ORGANIZACJA NAUCZANIA NA ODLEGŁOŚĆ:
W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkoły zajęcia edukacyjne są realizowane w formie zdalnej. Wychowawcy klas koordynują współpracę nauczycieli z uczniami i rodzicami.
Nauczyciele mogą realizować tygodniowy zakres treści zamieszczony na stronie www.gov.pl/zdalnelekcje dla każdej klasy 1 – 8 lub inne treści wynikające z planu dydaktycznego na rok szkolny 2019/20.

 

MONITOROWANIE POSTĘPÓW:
Uczniowie mogą być oceniani za podejmowane aktywności określone przez nauczyciela, potwierdzające zapoznanie się ze wskazanym materiałem i dające podstawę do oceny pracy ucznia.
ŹRÓDŁA i MATERIAŁY - nauczanie zdalne jest realizowane z wykorzystaniem:
• Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej udostępnionej przez Ministra Edukacji Narodowej pod adresem www.epodreczniki.pl,
• materiałów dostępnych na stronach internetowych urzędu obsługującego Ministra Edukacji Narodowej, stronach internetowych jednostek podległych temu ministrowi w tym na stronach internetowych Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i okręgowych komisji egzaminacyjnych,
• materiałów prezentowanych w programach publicznej telewizji i publicznego radia,
• dotychczas używanych podręczników i zeszytów ćwiczeń,
• innych niż wyżej wymienione, wskazanych przez nauczyciela – w miarę potrzeb.
KONSULTACJE:
Nauczyciele prowadzą konsultacje z uczniami i ich rodzicami z wykorzystaniem dziennika elektronicznego. Informują rodziców o dostępnych materiałach i możliwych formach ich realizacji przez ucznia w domu, a także o postępach w nauce ucznia. Konsultacje odbywają się na bieżąco w miarę potrzeb. Nauczyciele mogą wykorzystywać do konsultacji również inne ustalone wcześniej z rodzicami i uczniami komunikatory.

O czym powinni pamiętać Rodzice:

1. Należy zachęcać dzieci do samodzielnej pracy.
2. Warto być w kontakcie z wychowawcą i nauczycielami: udostępnić swój numer telefonu, adres e-mailowy, korzystać bardziej regularnie z dziennika elektronicznego, sprawdzać stronę internetową szkoły.
3. W miarę możliwości wspierać (ale nie wyręczać!) dzieci w wykonywaniu zadanych prac.