PODSUMOWANIE KONKURSÓW BIBLIOTECZNYCH

Podsumowanie konkursów bibliotecznych w ramach projektu “Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa”

 

Podczas akademii bożonarodzeniowej nagrodzono laureatów konkursów bibliotecznych, które odbyły się na wszystkich poziomach edukacyjnych. Zwycięzcy otrzymali liczne nagrody książkowe, a wszyscy uczestnicy pamiątkowe dyplomy.

Październikowy pożeracz książek – Wiktoria Korzonek IIIc

Najlepiej czytająca klasa w miesiącu październiku – VIa

Klasa I – Najciekawsza laurka dla biblioteki:

I miejsce – Franciszek Przeliorz

Wyróżnienia – Anna Gołąb i Dominik Żółtkowski

Klasy II – Najbardziej pomysłowa zakładka do książki:

I miejsce – Emilia Kozłowska IIe

II miejsce – Kacper Skowronek IIa

III miejsce – Sara Wolska II d

Wyróżnienia – Oliwia jambor, Arkadiusz Dziwisz, Paweł Kabut, Paulina Mądry, Nadia Mendla, Kamil Czerny, Tomasz Korzonek, Zuzanna Wawrzyńczyk,Agata Machnik, Emilia KróliczekWojciech Rędzia, Laura Anderska, Alicja Skrobak, Oktawian Sokulski, Julia Szutkowska, Mariusz Nawrat, kamil Dronszczyk, Sabina Trzaskalik, Olivier Kaziszyn, Amelia Bizoń

Klasy III – Zostań poliglotą:

I miejsce – Adam Sławacki IIId

II miejsce – Jakub Wojak IIId

III miejsce – Robert Myśliwiec III d i Adam Jarosławski III d

Wyróżnienia – Wiktoria Korzonek, Maja Bojarczuk, Łukasz Siwochowicz, Maja Gadula, Zofia Flak, Michał Grütz, Wanessa Wolska

Klasy IV – Co wiem o bibliotece szkolnej:

I miejsce – Marta Ziętek IVb

II miejsce – Sara Juzek IVc

III miejsce – Zuzanna Cygan IVa

Klasy V – Mój ulubiony bohater literacki:

I miejsce – Noemi Drenda Vc

II miejsce – Zuzanna Chojnacka Vc

Wyróżnienia – Samira Antczak Vb, Wiktoria Lis Va, Filip Wolak Vc

Klasy VI – Biblioteki szkolne – bramy do życia:

I miejsce – Kasjana Łasiewicz VIa

II miejsce – Małgorzata Pyszny VIa

III miejsce – Nikola Dziwisz VIc

Wyróżnienia – Inga Przeliorz, Julia Kozdemba, Natalia Gawełek, Anna Ćmok, Fabian Janeta, Paulina Skowronek, Piotr Karwański.

Laureatom gratulujemy i zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły do odwiedzania szkolnej biblioteki i włączania się w różnorodne formy jej działania.

 

 

do góry