Jeżeli jesteś osobą, która:
- lubi pomagać,
- chce bezinteresownie pomóc dzieciom i ich rodzicom
ZOSTAŃ RODZINĄ WSPIERAJĄCĄ
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie poszukuje kandydatów do pełnienia funkcji RODZINY WSPIERAJĄCEJ, która we współpracy z asystentem rodziny będą niosły pomoc dla rodzin mających trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo- wychowawczych:
- w opiece nad dziećmi,
- w prowadzeniu gospodarstwa domowego,
- w kształtowaniu i wypełnianiu podstawowych ról społecznych.
Podziel się swoim doświadczeniem życiowym i pomóż innym!
Dobro wraca!
Szczegółowe informacje:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie, Dział ds. Asysty Rodziny i Pieczy Zastępczej,
Ul. Piastowska 58, 38-400 Krosno, tel. 134320459, wew. 111/113
www.moprkrosno.pl
Apel o wrażliwość na problemy ludzi bezdomnych i potrzebujących pomocy
Pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie zwracają się do mieszkańców Miasta Krosna z prośbą o reagowanie w sytuacjach nagłych, gdy osoba zasłabnie na ulicy, długo przebywa na mrozie lub śpi w miejscu do tego nieprzeznaczonym. Pamiętajmy o osobach bezdomnych oraz mieszkających samotnie. Nie bądźmy obojętni na los tych, którzy w chłodne dni poszukują schronienia w piwnicach, altanach, czy opuszczonych budynkach. Zwracajmy szczególną uwagę na ludzi starszych i chorych, którzy żyją w naszym sąsiedztwie i nie zawsze radzą sobie z ogrzewaniem budynków i mieszkań. Zapytajmy, czy czegoś nie potrzebują.
W takich sytuacjach możemy powiadomić najbliższy posterunek policji, pogotowie ratunkowe, bądź zadzwonić na bezpłatną całodobową infolinię 987 i przekazać informacje o potrzebie udzielenia natychmiastowej pomocy. Pracownicy i funkcjonariusze całodobowych służb skontaktują się z pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie, którzy ustalą plan pomocy dla osoby potrzebującej.
Każda osoba, która zasłabła na mrozie, wymaga pomocy. REAGUJ!
Ważne numery telefonów:
999 – pogotowie ratunkowe (całodobowo)
997 – Policja (całodobowo)
987 – bezpłatna infolinia dotycząca osób bezdomnych (całodobowo)
13 43 204 59 – MOPR w Krośnie (pn.- pt.: 7:30 – 15:30), …– 13 42 026 87 Dział Interwencji Kryzysowej
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W KROŚNIE
POSZUKUJE KANDYDATÓW DO PEŁNIENIA FUNKCJI RODZINY ZASTĘPCZEJ
Jeśli są wśród Was, Waszych kręgach i grupach przyjaciół osoby zainteresowane pomocą dzieciom, pragnące zostać kwalifikowaną rodziną zastępczą gorąco prosimy o przekazanie tych informacji oraz o kontakt z nami pod adresem:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W KROŚNIE
ul. PIASTOWSKA 58, 38-400 Krosno
![]() |
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodziny w Krośnie w zakresie monitoringu wizyjnego |
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA, DANE KONTAKTOWE
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie (MOPR Krosno) mający swoją siedzibę przy ul. Piastowskiej 58, 38-400 Krosno. (Nr telefonu kontaktowego 13 43 204 59, adres poczty elektronicznej email: poczta@moprkrosno.pl), adres strony: www.moprkrosno.pl Numer NIP : 684-16-35-674 Numer : REGON: 370004853
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
W MOPR Krosno wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych z którym można skontaktować się pod adresem Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie, ul. Piastowska 58, 38-400 Krosno, z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych lub adresem poczty elektronicznej na adres email: iod@moprkrosno.pl.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA
art. 6 ust 1 lit c RODO – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu:
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,
- zapewnienia porządku publicznego i zwiększenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie i w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie, (ze szczególnym uwzględnieniem pracowników i klientów MOPR Krosno oraz pozostałych osób przebywających na terenie i w budynku,
- zabezpieczenie mienia Administratora przed zniszczeniem, kradzieżą
ODBIORCY DANYCH
W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa powyżej odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe
PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich)
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej tj. nie dłużej niż 30 dni od zapisu.
Jeżeli nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub pracodawca powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin przetwarzania ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
Osoba zarejestrowana przez system monitoringu wizyjnego ma prawo do dostępu do danych osobowych oraz ograniczenia ich przetwarzania, jeśli wykaże faktyczny powód takiego ograniczenia. Pozytywne rozpatrzenie sprzeciwu wobec przetwarzania danych w ramach monitoringu wizyjnego musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Unii Europejskiej Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.W sytuacji, gdy podanie danych jest obowiązkowe do załatwienia określonej kategorii spraw, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia skutecznych działań.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, W TYM PROFILOWANIE
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.