Dzisiaj | 1752 | |
Wczoraj | 3067 | |
W tym tygodniu | 18604 | |
Poprzedni tydzień | 23279 | |
Obecny miesiąc | 28081 | |
Poprzedni miesiąc | 102742 | |
Łącznie | 7767886 |
Wspieranie osób starszych w integracji z młodzieżą w ramach Europejskiego Roku Aktywności Osób starszych i Solidarności Międzypokoleniowej. |
niedziela, 30 grudnia 2012 00:00 |
Od 15.11.2012 r na terenie Gminy Koszyce rozpoczął działalność Ośrodek Wsparcia , którego opiekunem jest p. Krystyna Czarnercka-Ćwiertka członek Stowarzyszenia Szreniawa 2010.
Rok 2012 został ogłoszony Europejskim Rokiem Aktywności Osób Starszych i Solidarności Międzypokoleniowej . To dobry czas aby w zawirowaniach dnia codziennego , w natłoku spraw zawodowych dostrzec potrzeby osób starszych i samotnych , spróbować zbudować most porozumienia , wykształtować świat wartości . Dzięki współfinansowaniu przez Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie jak również Wójta Gminy w Koszycach w dniu 15.11.2012 r, na terenie Gminy Koszyce swą działalność rozpoczął Ośrodek Wsparcia zrzeszający dwudziestu członków ( 13 osób starszych i 7 dzieci ) Spotkania odbywają się 3 razy w tygodniu : wtorek, środa i piątek w godz. 14.00 do 18.00 w budynku Centrum Oświatowego w Koszycach . Spotkania mają na celu zacieśnienie więzi wielopokoleniowej , zwiększenie poczucia własnej wartości , promowanie działań samopomocowych. Podczas zajęć uczestnicy są aktywizowanie do wspólnej pracy , do wymiany umiejętności , oraz doświadczeń . Organizowane są warsztaty np. rękodzieła( malowanie na szkle, wykonywanie ozdób świątecznych ) zajęcia kulinarne itp. 29.11.2012 r odbyło się Andrzejkowe spotkanie , które w miłej , rodzinnej atmosferze zbliżyły uczestników . W miesiącu grudniu uczestnicy skorzystali z wielu rozwijających , integrujących zajęć takich jak przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy , spotkanie z osobą zajmującą się medycyną naturalną –zielarstwo , promowanie zdrowego trybu życia , wyjazd do kina. |
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna - Informacje
Strona internetowa Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej