BrowseIn35Languages

Browse this website in:

Odsłon

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1467
mod_vvisit_counterWczoraj3067
mod_vvisit_counterW tym tygodniu18319
mod_vvisit_counterPoprzedni tydzień23279
mod_vvisit_counterObecny miesiąc27796
mod_vvisit_counterPoprzedni miesiąc102742
mod_vvisit_counterŁącznie7767601

Online (20 minut temu): 28
Twój IP: 91.121.3.192
MOZILLA 4.5, WINDOWS
Dzisiaj: Gru 09, 2022
Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Koszyce PDF Drukuj Email
poniedziałek, 18 stycznia 2021 10:12

W związku z przedłużeniem obowiązywania ograniczeń, nakazów i zakazów wprowadzonych w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 91), Urząd Miasta i Gminy Koszyce oraz jednostki organizacyjne mające siedzibę w budynku urzędu funkcjonują do odwołania na dotychczasowych ograniczeniach.

W związku z tym dokumenty należy składać:

• do urny znajdującej się przed wejściem głównym budynku Urzędu

• pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Koszyce, ul. Elżbiety Łokietkówny 14, 32-130 Koszyce

• mailowo na adres – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

• przez system ePUAP

Kontakt telefoniczny:

Urząd Miasta i Gminy Koszyce: tel. 41 35 14 048, 41 35 14 115, 41 35 14 012, fax 41 35 14 052

Numery wewnętrzne:

• sekretariat - 100

• Biblioteka - 101

• MiGOPS - 117

• MiGOPS , świadczenia rodzinne - 102, 114

• Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja ludności, bezpieczeństwo - 113

• Finanse – 109, 115, 119,

• Podatki i opłaty lokalne - 104

• Podatek od środków transportowych, działalność gospodarcza – 105

• Fundusz sołecki - 202

• Ochrona środowiska, odpady, czyste powietrze, kanalizacja, wodociągi , wycinka drzew – 108

• Budownictwo – wnioski o WZiZT, zaświadczenia z planu zagospodarowania przestrzennego – 108

• Drogi i zamówienia publiczne – 110

• Oświata, organizacje pozarządowe - 111

Dopuszcza się, załatwianie niezbędnych spraw klientów na parterze budynku, z zachowaniem reżimu epidemiologicznego (maseczki, rękawiczki, dystans ): z zakresu:

1) rejestracji stanu cywilnego;

2) ewidencji ludności i dowodów osobistych;

3) pomocy społecznej;

4) z zakresu usług komunalnych i budownictwa oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego, w tym decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;

5) ochrony środowiska w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów, wydawania zezwoleń na zbieranie odpadów, działalności gospodarczej i innych zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.

 

18.01.2021r.

Burmistrz

/-/ Stanisław Rybak