Gmina Kołaczkowo
https://kolaczkowo.pl

14 grudnia 2015 12:18 | Przetargi | Źródło: BIP Gminy Kołaczkowo

Przetarg nieograniczony - odbieranie oraz transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kołaczkowo

Kołaczkowo: ODBIERANIE ORAZ TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOŁACZKOWO
Numer ogłoszenia: 341290 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczkowo , pl. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4385324, faks 0-61 4385321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE ORAZ TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KOŁACZKOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbieranie oraz transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kołaczkowo w okresie od 01.01.2016 do 31.12.2016 r. i przekazywanie ich do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (Region VII) Zakładu Zagospodarowania Odpadów Lulkowo (Stacji Przeładunkowej Bardo). Dostarczenie na okres realizacji umowy: - worków i pojemników na selektywne odpady komunalne, - kontenerów KP na odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe, Przeprowadzenie zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych poprzez Mobilny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych o przekazywanie ich do RIPOK. Odbieranie i transport odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i przekazywanie ich do RIPOK.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych może dotyczyć nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych takich jak zmiana podatku VAT lub innych będących następstwem zmiany obowiązującego prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolaczkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kołaczkowie, Plac Władysława Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kołaczkowie, Plac Władysława Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, pok. 22 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dnia 15.12.2015 r. do siedziby Zamawiającego wpłynęło zapytanie do przetargu nieograniczonego na odbieranie oraz transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kołaczkowo, następującej treści:


Pytanie do pkt. 2  rozdz. XIX SIWZ

-----------------------------------------------

W  SIWZ  z dnia 17.11.2015 roku  Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, natomiast w SIWZ z dnia 14.12.2015 r. nie przewiduje takiej możliwości.

Tym samym Zamawiający albo pominął  ten zapis przez przeoczenie lub  świadomie chce przenieść na Wykonawcę koszty związane z nieplanowym wzrostem ilości ton (powyżej 1400 ton)  - dodatkowe przewozy, co jest to niezgodne  z wyrokiem wydanym przez KIO 2941/2012. Pytanie do Zamawiającego brzmi – ‘’ Czy Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego w przypadku gdy szacunkowa ilość odpadów – 1400 ton zostanie odebrana przed 31.12.2015 roku” 

oraz sprostowanie do  pytania przesłane do Zamawiającego dnia 15.12.2015 r.
przepraszam ale zaszła pomyłka z datą w pytaniu do SIWZ , tj.  "............. przed 31.12.2016 roku."


ODPOWIEDŹ NA PYTANIE:
Zamawiający zgodnie z zapisem rozdz. XIX pkt. 2 SIWZ nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zaoferowana przez Wykonawcę cena ryczałtowa musi zawierać wszelkie koszty Wykonawcy związane z prawidłową i właściwą realizacją przedmiotu zamówienia, przy zastosowaniu obowiązujących norm z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania ofert.
W związku z powyższym należy pamiętać, że cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, jak również wszelkie inne koszty w niej nieujęte, a bez których nie można prawidłowo wykonać zamówienia.

Załączniki:

SIWZ [1.55 MB]

Załącznik nr 1 do SIWZ [41.22 KB]

Załącznik nr 1 do SIWZ [122.72 KB]

Załącznik nr 2 do SIWZ [115.31 KB]

Załącznik nr 3 do SIWZ [24.75 KB]

Załącznik nr 4 do SIWZ [25.73 KB]

Załącznik nr 5 do SIWZ [34.5 KB]

Załącznik nr 6 do SIWZ [31.65 KB]